Koło: ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KOLE
Numer ogłoszenia: 3044 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KOLE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (tankowanie) paliw do samochodów służbowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Kole. 2. Szacunkowe ilości paliw: Benzyna bezołowiowa 95 - 6500 litrów Olej napędowy - 17 000 litrów 3. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwych do przewidzenia interwencji przy zimowym utrzymaniu dróg. 4. Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. 5. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6. Podczas tankowania paliw rejestrowana będzie data, ilość, rodzaj tankowanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu, dane osobowe kierowcy, jego czytelny podpis itd. 7. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będą faktyczne ilości zakupionego paliwa, cena paliwa opublikowana przez PKN ORLEN obowiązująca w dniu zakupu i upust wykonawcy. 8. Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą zbiorczą za dokonane w danym okresie zakupy paliw zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107101,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122335,00
Oferta z najniższą ceną: 99590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125860,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych, a wartość zmówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8