Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 89294 - 2012 data 22.03.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax. 063 2610576.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.
- W ogłoszeniu jest: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco w 2012r.
- W ogłoszeniu powinno być: Dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno.
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.2.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco na miejsce wbudowania masy oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Kole ul. Toruńska 200 do wykonania remontów nawierzchni dróg powiatowych na terenie obszaru powiatu kolskiego
2. Materiał powinien być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z 2004r. ze zm.). Powinien posiadać aprobatę techniczną, a każda dostarczona partia materiału powinna posiadać deklarację zgodności.
A) Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco
1) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg.
2) Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na miejsce wbudowania masy..
B) Masa mineralno-asfaltowa na zimno
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 10 ton jednorazowo.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego..