Koło: Mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno
Numer ogłoszenia: 332578 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco na miejsce wbudowania masy oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Kole ul. Toruńska 200 do wykonania remontów nawierzchni dróg powiatowych na terenie obszaru powiatu kolskiego 2. Materiał powinien być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z 2004r. ze zm.). Powinien posiadać aprobatę techniczną, a każda dostarczona partia materiału powinna posiadać deklarację zgodności. A) Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco 1) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg. 2) Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na miejsce wbudowania masy.. B) Masa mineralno-asfaltowa na zimno 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 10 ton jednorazowo. 3. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający może dokonać zmiany ilościowej rodzaju masy wynikającej z kosztorysu ofertowego z zachowaniem cen jednostkowych oferenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych o podwykonawstwie na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIW Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarciu umowy(w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24, ust. 1 pkt 2 ustawy. Aprobatę Techniczną IBDiM na masę na zimno i świadectwo jakości

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200 pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie