Koło: KOPANIE ROWÓW WZDŁUŻ DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO
Numer ogłoszenia: 128900 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOPANIE ROWÓW WZDŁUŻ DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Wykonanie robót: 1. Pogłębianie rowu do 30 cm tj. oczyszczenie rowu z namułu naniesionego przez wodę wraz z wyprofilowaniem skarp i dna oraz wywozem nadmiaru gruntu w ilości 4.200,00 mb 2. Odtworzenie rowu do 60 cm tj. wykopanie rowu wraz z wyprofilowaniem skarp i dna oraz wywozem nadmiaru gruntu w ilości 5.500,00 mb 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. pogłębienie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp wraz z oczyszczeniem poboczy dróg, 2. odtworzenie rowów z namułu grubości 60 cm z wyprofilowaniem skarp wraz z oczyszczeniem poboczy dróg 3. realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zleceń Zamawiającego z określeniem rodzaju robót oraz szczegółowym zakresem robót lokalizacja i długość miejsca przewidzianego do kopania rowu. 4. Rozliczenie robót następować będzie na podstawie protokółów odbioru oraz kosztorysu powykonawczego wg cen jednostkowych określonych w Kosztorysie ofertowym. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jednego rodzaju robót na rzecz innego rodzaju robót. Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych określonych w Kosztorysie ofertowym dla zakresu robót wynikających z rzeczywistego obmiaru, w ilościach potwierdzonych przez inspektora nadzoru. 6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz Oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4 Zaakceptowany i parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarciu umowyw przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Koleul. Toruńska 200.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Koleul. Toruńska 200 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie