Koło: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie do 3,499 tony
Numer ogłoszenia: 310508 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie do 3,499 tony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zakup oraz dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie do 3,499 tony do siedziby PZD w Kole 2. Pojazd musi posiadać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP. 3. Autoryzowana stacja serwisowa powinna znajdować się w odległości 70 km od siedziby PZD w Kole. 2. Pojazd musi posiadać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP. 3. Autoryzowana stacja serwisowa powinna znajdować się w odległości 70 km od siedziby PZD w Kole. 1.Silnik: - silnik diesel - spełnia normy Euro 4 - pojemność minimum 2500 cm 3 - moc minimum 100 KW 2. Układ jezdny : - wspomaganie kierownicy - system bezpieczeństwa – ABS - skrzynia biegów manualna 3. Koła i ogumienie : - koła bliźniacze na tylnej osi 4 Kabina : - ocynkowana - kierowca + 2 pasażerów ( 3-y osobowy) - radioodtwarzacz - poduszka powietrzna kierowcy - centralny zamek - jasny kolor nadwozia : biały, żółty lub czerwony 5 Skrzynia ładunkowa - długość minimum 3 m - burty aluminiowe o wysokości 40 cm z możliwością montażu stelaża do plandeki - wyładowanie na trzy strony (prawo , lewo i tył) 6. Pozostałe parametry - dopuszczalna masa całkowita maksymalnie 3499 kg - rok produkcji 2011 - fabrycznie nowy - gwarancja pełna minimum 2 lata - hak o ucisku minimum 2500 kg - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległoœci maksymalnie 70 km od siedziby PZD w Kole - termin realizacji 21 dni od dnia podpisania umowy. - wzmocnione podwozie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz Oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4 Zaakceptowany i parafowany projekt umowy 5 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarciu umowy -w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole, ul. Toruńska 200, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie