Koło: OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO
Numer ogłoszenia: 110450 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Wykonanie robót: 1. Wykonanie wraz z trasowaniem nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w postaci linii P-4, P-7a, P-6 w ciągu drogi powiatowej nr 3205P w m Borki w ilości 180,00 m2 2. Odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w postaci linii , przejść dla pieszych, strzałek, symboli w miastach Koło, Kłodawa, Dąbie, Przedecz oraz na ulicy Unii Europejskiej w Kościelcu w ilości 5.800,00 m2 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. prace pomiarowe i roboty przygotowawcze wraz z trasowaniem. 2. opracowanie oraz zatwierdzenie projektu tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót w trakcie trwania prac. 3. wykonanie i utrzymanie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót w trakcie trwania prac, 4. demontaż tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót po zakończeniu prac 5. oczyszczenie podłoża, 6. przedznakowanie, 7. Naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 8. ochrona naniesionych znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót, 9.Opracowanie zestawienia tabelarycznego wykonanego oznakowania 10. W przypadku wygospodarowania oszczędności wynikających z rozstrzygnięcia przetargu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144.ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), 3.Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4) Zaakceptowany i parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarciu umowy(w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wygospodarowania oszczędności wynikających z rozstrzygnięcia przetargu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144.ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzdkolo.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 62-600 Koło, ul. Toruńska 200 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie