Koło: Remont ulicy PCK w miejscowości Koło
Numer ogłoszenia: 296970 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy PCK w miejscowości Koło.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje : - roboty rozbiórkowe - ławy pod krawężniki- 15,75m3, krawężniki 15x30cm - 262,45m, chodniki 35x35x5 - 214,54m2, podbudowa betonowa 20cm - 49,54m2, obrzeża 6x20 - 85,98m2 - elementy odwodnienia - studzienki ściekowe o śr. 500mm bez osadnika i syfonu - 2 szt, przylanaliki z rur PVC 200mm - 25,00m, montaż pokrywy żeliwnej rewizyjnej 40t - 1 szt - krawężniki i obrzeża - krawężniki betonowe najazdowe 15x22 - 486,40m, obrzeża betonowe 20x6 - 157,24m - podbudowa i nawierzchnia chodnik - podbudowa B-10 gr 590,98m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 420,20m2, nawierzchnia z płyt betonowych 35x35x5 - materiał inwestora - 170,78m2 - podbudowa i nawierzchnia jezdnia i parking - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej grafitowej gr 8 cm 1601,90m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka betonowa - 20,00m3, podbudowa betonowa z betonu C16na20 gr. 20 cm - 515,93m2, podsypka piaskowa gr. 10 cm - 515,93m2 - roboty wykończeniowe - plantowanie, humusowanie terenu - 330,00m2, regulacja pionowa urządzeń obcych - 5 szt - oznakowanie poziome - mechaniczne malowanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową - 28,80 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz -Oferty- na załączniku nr 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4 Zaakceptowany i parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarciu umowy -w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole ul. Toruńska 200.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg w Kole, ul. Toruńska 200 pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie