Koło: Przebudowa ulicy Bogumiła w Kole - w zakresie wykonania nawierzchni chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych
Numer ogłoszenia: 18486 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Bogumiła w Kole - w zakresie wykonania nawierzchni chodników, zjazdów i ścieżek rowerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Niniejsze postępowanie dotyczy robót drogowych w ilościach wyszczególnionych poniżej: a) roboty pomiarowe - 0,68 km b) roboty rozbiórkowe (rozebranie ogrodzeń i fundamentów betonowych ogrodzeń oraz ponowne ich ustawienie - 98,00 mb, rozebranie nawierzchni z trylinki - 110,00 m2) c) nawierzchnie zjazdów - 440,00 m2 d) infrastruktura towarzysząca - chodniki i ścieżki rowerowe - 2 147,00 m m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.62-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wykonawca jest zobowiazany do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu ioznakowania i zabezpieczenia robót. b) Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał potencjał techniczny i potencjał kadrowy, którym będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia, należy przedłożyć pisemne zobowiazanie innego podmiotu udostępniającego osoby lub narzędzia, urządzenia i sprzęt.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiajacy dopuszcza zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na realizację zamówienia w przypadku: a) siły wyższej, b) odbiegajacych od normy niesprzyjajacych warunków pogodowych uniemożliwiajacych wykonanie robót zgodnie z ustaleniami dokumentacji projektowej, c) odkrycia w toku prowadzonych robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń podziemnych, majacego obiektywny wpływ na termin wykonania zamówienia, d) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru, dokonania zamiennych robót lub ich części, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: - rezygnacji z części prac, - uzasadnionego wzrostu ilości prac, f) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku: - zdarzeń losowych, - uzasadnionego wystapienia Wykonawcy, - polecenia Zamawiajacego, g) zmiany zakresu robót wynikających z uzasadnionych przyczyn.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkoplskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie