Koło: Dostawa masy bitumicznej średnioziarnistej na zimno oraz mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w 2008r
Numer ogłoszenia: 19817 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy bitumicznej średnioziarnistej na zimno oraz mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa masy bitumicznej średnioziarnistej na zimno w ilości 300 ton oraz mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco w ilości 505 ton w 2008 roku. I. Masa bitumiczna średnioziarnista na zimno 1. Wykonawca musi prowadzić własną produkcję masy na zimno. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zamówień Zamawiającego w partiach po 10 ton jednorazowo. 4. Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. II. Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco 1) Wykonawca musi dysponować wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną nie dalej niż 30 km od skrajnych odcinków dróg powiatowych ( Gmina: Babiak, Przedecz, Kłodawa, Chodów, Olszówka, Dąbie, Kościelec, Koło). 2) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-7 Mg dziennie po wcześniejszym 24 godzinnym powiadomieniu na ustaloną godzinę. 3) Zamawiający mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco będzie odbierał sam bezpośrednio od Dostawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 29.01.2008 r.